تهديد و تحريم نشانه استيصال دشمن است

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اندیشه جويان و آدرس mohammad-taha.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد
.






آمار مطالب

کل مطالب : 450
کل نظرات : 48

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 89
باردید دیروز : 155
بازدید هفته : 448
بازدید ماه : 443
بازدید سال : 2034
بازدید کلی : 207144
تهديد و تحريم نشانه استيصال دشمن است

سرلشكر قاسم سليماني : تهديد و تحريم نشانه استيصال دشمن است
 

فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران، صدور انقلاب اسلامي را در شكل گيري پايگاه هاي مبارزه با ظلم در اقصي نقاط جهان تعيين كننده دانست و گفت: دشمنان انقلاب اسلامي از اقتدار موشكي و دريايي سپاه مستأصل شده اند.
سردار سرلشكر پاسدار قاسم سليماني فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در همايش فرماندهان و مسئولين نيروي دريايي سپاه كه در مشهد مقدس برگزار مي گردد دوران پس از جنگ را فرصت مغتنمي براي شناخت و معرفت دفاع مقدس توصيف و تصريح كرد: اين معرفت از چند جهت حاصل شدو معرفت و شناختي كه ما اكنون نسبت به سالهاي جنگ تحميلي كسب كرده ايم آن زمان با اين عمق وجود نداشت.
سرلشكر سليماني با اشاره به خصوصيات دشمن از صدام به عنوان دژخيمي خون ريز ياد كرد و افزود: ويژگي ها؛ صفات و اخلاق حاكم بر دشمن به ما كمك مي كند كه حقيقت راه و استقامت و پايمردي را كه در اين مسير داشته ايم بشناسيم.
وي جنگ هايي را كه پيرامون كشورمان در سال هاي اخير رخ داده را شاهد و مبين عظمت و بزرگي جنگ تحميلي خواند و اظهار داشت: دفاع مقدس تنها جنگي بود كه نماد حقيقي تمام عيار يك مذهب و شاخص هاي آن در اخلاق، عقيده، رفتار و ساير سطوح را تبلور بخشيد.
فرمانده نيروي قدس سپاه، تصريح كرد: در درياي جنگ تحميلي يك فكر انحرافي يافت نمي شود، در حالي كه در جرياني با مبناي عقيدتي تفكرات انحرافي همواره به عنوان آسيب زننده آن جريان وجود داشته است.
وي با بيان اينكه همه چيز جنگ حقيقي بود و نشانه كاذبي در آن يافت نمي شد، گفت: دليل آنكه دفاع مقدس امروز به دايره المعارفي كه هر روز به شمار تشنگانش افزوده مي شود تبديل شده حقيقت راستيني است كه هر از گونه كذبي مبراست.
سرلشكر سليماني با اشاره به دوران پس از پيروزي انقلاب اسلامي آن را به 3 دوره تقسيم و تصريح كرد: دوره اول انقلاب دور جوشش ها بود، دوره دوم دوران پيروزي ها و سومين دوره بيداري ها است كه در اثر اين پيروزي ها به وجود آمد.
وي دستاورد معنوي انقلاب اسلامي را ايجاد حركتي با شعار جديد ديني توصيف كرد و افزود: انقلاب اسلامي ايران حركتي جديد را با نام و شعاري نو به نام اسلام به وجود آورد كه موجب پيروزي هاي بزرگ و سرنگوني و تصرف پايگاه هاي مهم دشمن شد.
فرمانده نيروي قدس سپاه با مقايسه وضعيت ايران قبل و بعد از استقرار جمهوري اسلامي به بي بصيرتي هاي برخي از اعراب در عدم درك انقلاب اسلامي اشاره كرد و اظهار داشت: اعراب، ايران زمان شاه كه شريك دشمنانشان بود را تحمل مي كردند اما بعد از پيروزي انقلاب اسلامي كه ايران هزينه هاي مقابله با دشمنان آنان را بر عهده گرفت با حسادت و حساسيت برخي از آنها روبرو شده است.
وي دومين تاثير انقلاب اسلامي را ساختاري عنوان و تصريح كرد: نفس اين ساختار انقلاب ساز بود كه خود منجر به شكل گيري برخي جوششها، نهضت ها و حركت هاي اسلامي شد و اگر امام خميني (ره) در سال 68 فرمودند: » ما انقلاب مان را صادر كرديم« تكيه ايشان بر جوشش هاي نهضتي بود كه در دنيا پديد آمده بود.
سرلشكر سليماني صدور انقلاب اسلامي را در شكل گيري پايگاه هاي مبارزه با ظلم در اقصي نقاط جهان عنوان كرد و اظهار داشت: حزب الله لبنان در جنگ 33روزه با عنايت خداوند توانست مهم ترين ارتش مقابل اعراب را مغلوب كند، جنگ 22 روزه نيز براي قواي دشمن اعجاب انگيز بود.
وي بيداري هايي كه در اثر اين پيروزي ها به دست مي آيد را حاصل مرحله سوم دستاوردهاي انقلاب اسلامي دانست و تصريح كرد: نتيجه اين پيروزي ها و دستاوردها را در عصبانيت و واكنش دشمنان در صحنه سناريوهاي تهديد و تحريم عليه كشورمان به راحتي مي توان ديد.
فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در پايان با اشاره به آمادگي هاي دفاعي و پيشرفت هاي حيرت انگيز ايران و تاثير آن بر اردوگاه دشمنان انقلاب اسلامي، افزود: امروز رشد و ارتقاي توان نظامي و دفاعي جمهوري اسلامي ايران در حوزه هاي مختلف از جمله عرصه هاي موشكي، توان دريايي سپاه و تحولاتي كه در اين عرصه ها در كشور رويداده براي دشمنان قابل تحمل نيست.
 


تصاویر زیباسازی نایت اسکین

تعداد بازدید از این مطلب: 108
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود